RSS

bf..bf..TAK ABIS bf...

BF????...meh cik kiah bkak mulot,nk habaq,nk bcerita....skrang neh...p mne2 jaaa sume dok sbuk3 dok ckap sal bf..BF aku..bg bear..BF aku syang aku…Ada date ngan bf..AAhh ape????nk mkan skali???jap2 nk tny bf…BF…aku ada keta…BF kau????..aaarrrghhh…bf…bf…bf…bf…..ape sume nehhh..semua orng dok cte sal BF jaa…Helloo????tak pnat kaaa…oooppss lpe…orng ada BF  mne pnah pnat untuk terus..DAN terus bcrita tntang bf nya…CNTA!!!CNTA!!!lg2 cnta…Cam mne nk lpekan cnta kalo sntiasa dhujani cerita cinta…AARrrgghh bosan btoy.try untuk bcnta…OOpppss…bkan cnta…tpi ske2…*tak kesah sape2…sapu jelaaa..daa orng nk…bkan nyee cntek sngat..tpi laku laaa jugak..haaa..SETIA???ohh tidak…watpe nk setia…prlu keerr???ske3 jew…buhsan3…sume bcnta…so..kte pon msty laa bcnta…hoho…msg…msg..msg…MSg jaa tau..tpapnya tak..TAK GNE…sbab  nk hepi kan dri yng tak brape hepi nehh..msg jaa nk sume orng…tpi tapis laaa jgak..agak2 yng pkai num slain mxis…sory ehh…tak ckup krdt,tak dpat nk lyan...hahahaaaaaaa….knon rmai pminat..*..ada laaa 2,3orng..hahaaa…APE…KAPEL????No WAY!!!!!..tak nk laa kpel blom bsdia…*alsan yng ckup baek…Laky sume sma…jaat..hoho..EEhh2..tak awk….JGAN SMA KAN SYE DNGAN LLKAY LAEN!!!...ayat yng pling myampah ddngau…!!!..hipokrit!!!saya tak nk kapel..tak nak laaa….jgan pkse…laaa!!!!.....
Salah kaaa…nk hepi kan dry dngan cra nehhh????...salah kaaa..kalo lyan jaaa sume orng???....salah kaa wat cam ne skdar nk lpekan hal lalu????.....

1 ulasan:

ejat berkata...

oke...:(

Catat Ulasan